Betaling & verzending

Betaling

Betalen gaat eenvoudig via een betaalmethode naar keuze. De volgende betalingsmethoden worden geaccepteerd en kunnen worden gekozen bij het plaatsen van je bestelling:

  • iDeal (alle banken)
  • Bancontact (alle banken)
  • Credit card (Visa, Mastercard, American Express)
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Als je een bestelling wilt plaatsen voeg je de hielbeschermers die je wilt bestellen eerst toe aan je winkelmand. Daarna klik je door naar de afrekenpagina waar je je verzendadres op kunt geven. Betaling gaat veilig via de aangeboden betaalmogelijkheden. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in je mailbox. Je hielbeschermers worden direct door ons ingepakt en verzonden naar je verzendadres.

Is het aanmaken van een account noodzakelijk?

Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk. Het kan echter wel voordelen hebben als je een account aanmaakt. Met een account kun je de bestelgegevens van je bestellingen terugzien. Het aanmaken van een account is optioneel bij het plaatsen van je bestelling.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren vragen we je dit zo snel mogelijk te melden via het contactformulier. Hoe sneller we je annulering ontvangen, hoe beter. Dan kunnen we je bestelling nog onderscheppen en voorkomen dat deze verzonden wordt. Na het annuleren van je bestelling ontvang je het betaalde bedrag binnen 2 werkdagen terug op je rekening.

Verzending

We versturen alle bestellingen via PostNL. Bestellingen die voor 20:00 geplaatst worden zijn bijna altijd (in 97% van de gevallen) de volgende dag in huis.

  • Standaardverzending binnen Nederland (€ 2,99)
  • Verzending naar België (€ 9,99)
  • Verzending naar het Buitenland (variabel)
Wanneer worden bestellingen verzonden?
Op welke dag heb ik mijn bestelling in huis?
Wat is het retourbeleid?
Wanneer worden bestellingen verzonden?

Een bestelling die op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag vóór 20:00 geplaatst is, wordt dezelfde dag nog verzonden. Een bestelling die na 20:00 geplaatst wordt, zal soms alsnog dezelfde dag nog verzonden worden, maar kan ook de volgende werkdag pas op de post gaan. Als je je bestelling op zondag plaatst, dan wordt deze op maandag verzonden. Je ontvangt altijd een bevestigingsmail wanneer je bestelling verzonden is. De geschatte bezorgdag staat in de mail vermeld.

Op welke dag heb ik mijn bestelling in huis?

De geschatte bezorgdag zie je staan wanneer je je bestelling plaatst. Deze staat vanzelfsprekend ook in onze mails vermeld. PostNL bezorgt op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Een bestelling die voor 20:00 bij ons binnen is, wordt dezelfde dag nog afgegeven bij PostNL. Over het algemeen betekent dit dat je bestelling de volgende dag afgeleverd zal worden. Hou er echter wel rekening mee dat PostNL niet bezorgt op zondag en maandag. Het kan weleens gebeuren dat de bezorging van je bestelling vertraagd is door een storing of vertraging bij PostNL. Helaas hebben we hier geen invloed op. De bezorging van je bestelling kan dan een dag langer duren.

Wat is het retourbeleid?

Mocht je niet tevreden zijn over je bestelling, dan kun je bestellingen met een ongeopende verpakking binnen 14 dagen retourneren. Hiervoor kun je je retour eerst aanmelden via het contactformulier. Vervolgens kun je je bestelling retourneren. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag dan terug op je rekening.

Gevonden waar je naar op zoek was? Bestel dan hier je hielbeschermers!

Menu